Loyaliteitsprogramma met geldprijzen voor vaste klanten was kansspel

BV X introduceerde in 2006 het Loyaliteitsprogramma, dat haar pashouders in de gelegenheid stelde om een geldprijs te winnen. Deelnemers aan het spel moesten beschikken over zogenoemde winkansen, die werden verkregen door
de aanschaf van producten of diensten via de website van BV X. Er was dagelijks een prijs
van € 250, wekelijks een prijs van € 2.500 en maandelijks een prijs van € 25.000. Daarnaast werd wekelijks een
extra prijs van € 3.000 ter beschikking gesteld aan deelnemers die meededen aan de zogenoemde Winkansenverdubbelaar. Op enig
moment in de maand werden de namen van de geselecteerde kandidaat-winnaars en de prijs waarvoor zij konden…

 

Lees het hele artikel

Abonnees van Fiscaal up to Date hebben toegang tot het hele artikel.
Fiscaal up to Date
Artikelnummer: 2013-1989

Neem een (proef)abonnement

Wilt u kennismaken met Fiscaal up to Date? Vraag dan een proefabonnement aan, waarmee u twee maanden lang gebruik maakt van alle voordelen van een digitaal abonnement. U heeft dan ook toegang tot bovenstaand artikel.

Vraag een (proef)abonnement aan